Gyakran ismételt kérdések

Bízunk benne, hogy a részletes információs anyagunkat hasznosnak fogja találni, és reméljük, sikerült minden kérdésére választ adnunk. Amennyiben további kérdése lenne, kérjük, jelezze felénk. Visszajelzését, véleményét az elofizetes@marquardmedia.hu e-mail címen várjuk.

Hogyan lehet előfizetni?
Kattintson az előfizetés menüpontra, majd válasszon az előfizetési akciók közül. Kattintson a címlapra, vagy a címre, melynek hatására megjelenik a megrendelőlap. Kérjük, pontos adatokkal töltse ki az adatlapot, hogy előfizetését problémamentesen teljesíteni tudjuk.

Előfizetési díjak
A honlapon feltüntetett előfizetési díjak kizárólag belföldi kézbesítésre vonatkoznak. A kedvezményes előfizetési díj tartalmazza az ÁFA (5%), a csomagolási, a kézbesítési és az egyéb díjak, költségek is -- és nem minden esetben a magazinhoz csomagolt mellékleteket.

Külföldi előfizetés
Külföldi előfizetés esetén postai úton juttatjuk el a magazint a megadott kézbesítési címre, ezért az előfizetési díjhoz hozzáadódik a mindenkori külföldi küldeményekre vonatkozó postai díj, amely 1 évre vonatkozóan közel ~18.000 Ft. (Nemzetközi postai díjszabás) Külföldi előfizetési igényét az alábbi e-mail címen jelezheti: elofizetes@marquardmedia.hu

Ajándék-előfizetés
A magazin-előfizetés kiváló ajándék lehet párjának, barátjának, barátnőjének, a családtagok részére, névnapra, születésnapra és egyéb emlékezetes eseményekre. A megrendelési oldalon az "Ajándékozott / Eltérő kézbesítési cím" alatt található adatlapon kell megadni az ajándékozott pontos nevét és címet.

A magazin kézbesítését másik címre kérem
A megrendelési oldalon az "Ajándékozott / Eltérő kézbesítési cím" alatt található adatlapon kell megadni az eltérő kézbesítési nevet és címet.

Mi történik, ha lejár az előfizetésem?
Az előfizetés lejártával kiadónk az előfizetés meghosszabbítására automatikusan csekket küld.

Bankkártyával történő fizetés
A virtuális bankkártya-elfogadást az Unicredit NyRt. biztosítja, biztonságos, SSL protokollt használó kártya elfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az Unicredit Bank fizetőoldalára, és a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a Kiadó oldalán. A Kiadó az Ön kártya, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

Magazinok kézbesítése?
Magazinjaink kézbesítését terjesztési partnerünk, a Magyar Posta Zrt. végzi. Amennyiben a kézbesítés minőségével probléma adódna, kérjük, hogy hívja a Magyar Posta előfizetési ügyfélszolgálatát a +36-80-444-444 számon.

Előfizető felelőssége?
Az alábbi esetekben sajnos sem kiadónk, sem a terjesztő nem tud felelősséget vállalni az elmaradt kézbesítés miatt, mindaddig amíg a kézbesítést akadályozó probléma megoldásra nem kerül:
• Az előfizetői, kézbesítési név és cím hibásan lett megadva. (A megrendelés leadásakor, a visszaigazolásban, illetve az előfizetési csekklevelen is ellenőrizheti az adatokat. Kérjük, mindenképpen jelezze, ha pontatlan.)
• Az előfizetési díj nem került kiegyenlítésre az előfizetői csekklevelen feltüntetett Fizetési határidőig.
• A megadott címen nem található postaláda.
• A megadott címen található postaládán nincs feltüntetve az előfizető neve.
• A postaláda kicsi, ezért nem fér bele a magazin. ("A bedobó nyílás minimális mérete: 30 x 230 mm. A levélszekrény kialakításának olyannak kell lennie, hogy alkalmas legyen a bedobónyíláson keresztül elhelyezett küldemények (magazinok) biztonságos és sérülésmentes elhelyezésére oly módon, hogy ahhoz jogosulatlan személy hozzá ne férjen." További információ: Magyar Posta küldeményforgalmi üzletszabályzat 7.2 pont, A házhoz kézbesítés alapvető feltételei bekezdés: Posta üzletszabályzatok
• Címváltozás történt, de sem a kiadó, sem a terjesztő erről nem lett értesítve.
Kézbesített magazinnak tekintjük (és ebből következően sajnos pótolni nem áll módunkban) amennyiben az itt felsorolt ok(ok) miatt nem jutott el Önhöz az előfizetői példány. Kérjük segítse elő, hogy pontosan tudjunk Önnek kézbesíteni, így kérjük, hogy a tegyen meg mindent a kézbesítést akadályozó problémák elhárítása érdekében. Értesítsen bennünket, hogy segíteni tudjunk!

Mi történik az előfizetésemmel összevont lapszámok esetén?
Megjelenési hónapok összevonása esetén, amikor az összevont lapszám sem terjedelmében (nem dupla oldalszám), sem árában (fogyasztói ár ugyanaz, mint rendes megjelenés esetén) nem változik, a 2 összevont hónap 1 lapszámnak felel meg, így az egyéves előfizetés automatikusan kibővül +1 lapszámmal.

Mikor jár le az előfizetésem?
Ezzel Önnek nem kell törődnie, mi időben (minimum 1 hónappal a lejárat előtt) elküldjük Önnek az újabb előfizetői díjbekérő számlánkat és a megújítással kapcsolatos tájékoztatónkat.

Mi történik akkor, ha az előfizetési díjat elfelejtem befizetni a csekklevelen megadott határidőig?
Sajnos ebben az esetben nem tudjuk garantálni, hogy előfizetése már a következő lapszámtól elindul, illetve lejáró előfizetés esetén előfizetése folyamatos lesz. A határidőt követő befizetéskor - havilap esetében - az Ön előfizetése 1 hónappal később indul.

Mi a teendő címváltozás esetén?
A bal oldali menüben található a KÉZBESÍTÉSI CÍM MÓDOSÍTÁSA adatlap. Kattintson a menüpontra és megjelenik az adatlap, amelyet kérünk kitölteni. Kérjük, pontosan adja meg régi és új kézbesítési címét, adatait. Kérjük, hogy a címváltozást az aktuális lapszám előtt legalább 1 hónappal (azaz az előző lapszám átvételekor) jelezze felénk.

Előfizetés megszüntetetése
Kérjük, jelezze felénk előfizetésének megszüntetésére irányuló szándékát az elofizetes@marquardmedia.hu e-mail címen. Kérjük, az e-mail-ben feltétlenül tüntesse fel nevét, címét, telefon-, és bankszámlaszámát, amelyre a fennmaradó díjat visszautaljuk. (Amennyiben az előfizetéshez ajándéktárgy is tartozott, úgy előfizetésének megszüntetését csak abban az esetben áll módunkban elfogadni, ha az ajándéktárgyat – sértetlenül, felbontatlanul – részünkre visszajuttatja.) Ügyintézési idő 30 munkanap.

Mit jelent a kézbesítési garancia?
Amennyiben előfizetői példányát nem kézbesítik az Ön levélszekrényébe, avagy a levélszekrényéből eltulajdonítják a magazint, kiadónk garantálja, - hogyha (e-mailen vagy telefonon) jelzi felénk - pótoltatjuk az elmaradt lapszámot. Ezzel egy időben intézkedünk a terjesztő felé, hogy vizsgálják ki a pontatlan kézbesítés okát, laplopás esetén pedig tegyék meg a feljelentést.

Mit jelent a pénzvisszafizetési garancia?
Amennyiben Ön az előfizetési időszak bármely szakaszában úgy dönt, hogy a jövőben mégsem szeretne előfizetni, kérjük írásban értesítsen minket, hogy fel szeretné mondani előfizetését és mi a ki nem postázott lapszámokra vonatkozó fennmaradó előfizetői díjat visszautaljuk. Visszautalást minden esetben az Ön által megadott bankszámlaszámra díjmentesen teljesítünk. Postai úton történő pénzküldés esetén 900,-Ft adminisztrációs és postázási díj kerül felszámításra.

Sérült lapot kézbesítettek
Amennyiben az Ön előfizetői példánya sérülten (ázottan, gyűrten, stb) érkezett meg Önhöz, kérjük, hogy – ha erre módja van – készítsen digitális fotót a sérült kiadványról, küldje el nekünk e-mail-ben és mi azonnal postázzuk Önnek a pótlást, illetve intézkedünk a kézbesítő vállalat felé.

Nem kaptam meg az előfizeti példányomat
Lehetséges, hogy az előfizetői időszak lejárt és a kipostázott csekk nem érkezett meg Önhöz. (Minden lejáró előfizetés előtt minimum 1 hónappal kipostázzuk a következő előfizetői időszakra vonatkozó előfizetési csekket.) Sajnos azt tapasztaljuk, hogy sok esetben nem érkezik meg a címzetthez a kipostázott csekkünk. Kérjük, elérhetőségeinken keressen bennünket, hogy ismét postázni tudjuk az újabb csekket. A másik ok lehet, hogy az Ön címe megváltozott és kiadónk erről nem szerzett tudomást. Amennyiben kiadónkat nem értesíti a címváltozásról, sajnos nem tudjuk Ön után küldeni az előfizetési példányát. FONTOS! Mivel az előfizetői példányokat nagyon sok helyen nem a posta kézbesíti, ezért abban az esetben sem jut el Önhöz az előfizetői példány, ha címváltozás esetén a Postán intézkedett az utánküldésről!

Régebbi lapszámok megrendelése
A régebbi lapszámok megrendelése ügyében kérjük írjon az elofizetes@marquardmedia.hu e-mail címre. Kérjük, hogy minden esetben pontosan adja meg a megrendelt kiadvány megjelenési számát (pl., 2008/05. vagy 2008. májusi lapszám), valamint az Ön számlázási és kézbesítési címét. Amennyiben a kért megjelenési szám(ok)ból még van raktárunkon, úgy egy csekket küldünk Önnek, amelynek befizetését követően postázzuk a lapszámo(ka)t.

Melléklet / ajándék / termékminta a lapban
Sajnos lehetőségeink – szándékaink ellenére – korlátozottak, ugyanakkor törekszünk arra, hogy előfizetőink részére is a legtöbbet nyújtsuk. Ennek érdekében kiadónk minden olyan mellékletet / ajándékot / hirdetői termékmintát az előfizetőknek is eljuttat, amely az alábbi feltételeknek megfelel:
1. A hirdető kérésére és költségére az előfizetői példányokba is becsomagoltatunk.
Természetesen a legtöbb esetben, ha a hirdetőnek nem áll rendelkezésére elegendő darabszámban termékminta, akkor először az előfizetői példányokba kérik a behúzást, sőt többször fordul elő, hogy a melléklet csak az előfizetői példányokba kerül, az áruspéldányokba pedig nem. Ennek ellenére ritkán megeshet, hogy részben vagy egészben az előfizetői példányokba a hirdető nem kéri a behúzást, például, amikor egy konkrét területen élő (budapesti vagy megyei) olvasókhoz szeretnék eljuttatni hirdetésüket, termékmintájukat.

2. Levélszekrény útján kézbesíthető, azaz nincs fizikai akadálya annak, hogy a kézbesítők a magazint, termékkel együtt összecsomagolva, teljes terjedelmében (nem kilógva) a Magyar Posta által meghatározott szabvány levélszekrénybe tudják helyezni.
Sajnos a fizikai korlátokat nem tudjuk áthidalni, erről bővebben itt olvashat: (Magyar Posta küldeményforgalmi üzletszabályzat 7.2 pont A házhoz kézbesítés alapvető feltételei bekezdés: http://posta.hu/ugyfelszolgalat/uzletszabalyzatok) Tekintettel arra, hogy több ezer előfizetőről kell egységesen gondoskodnunk, ezért sajnos a szabálytól még abban az esetben sem tudunk eltérni ha Önnél a nagyobb tárgy kézbesítése esetleg megoldható (nagyobb postaláda, napközben otthon van, személyes átadás, pl., irodaház, stb.,). A 3-as pontban említett kivételek esetén, amikor az ajándék kissé nagyobb méretű, de a terjesztővel közösen vizsgálva, a teszt alapján úgy tűnik, hogy a magazin és az ajándék külön-külön befér a postaládába, ekkor a kézbesítőket tájékoztatjuk, hogy - ahol erre szükség van - ott a magazint elválaszthatja a melléklettől, és külön-külön behelyezheti a postaládába. Azért fontos így eljárnunk, mert sajnos ellopják, ha kilóg a magazin, főleg ha ajándék is van mellette. Ajánlott levélszekrények.

3. Amennyiben a magazin a termékkel együtt nem emelt áron kerül forgalomba.
Az emelt áron forgalomba kerülő mellékletes magazin esetében a melléklet nem a magazin része, azt a rendszeres fogyasztói árnál 200-300 forinttal drágábban lehet megvásárolni, szemben azzal, hogy előfizetőinknek 30-50% kedvezménnyel biztosítjuk a magazint. Általános példán keresztül, egy 695 forintos magazin esetében, ha 1 évben 4 alkalommal van ajándék, akkor az éves fogyasztói ár 9140 forint (12x695+4x200 Ft emelt ár), ezzel szemben előfizetőink 40%-os előfizetői kedvezmény esetén 4140 forintot megtakarítanak, és mindössze 417 forintért jutnak a magazin lapszámához. Kivételek: A nehéz gazdasági helyzet ellenére szerencsére vannak kivételek és van eset, amikor lehetőségünk van térítésmentesen az előfizetőkhöz is eljuttatni az amúgy emelt áron árusított mellékletet.

Köszönjük megértését és segítségét annak érdekében, hogy pontos szolgáltatást nyújthassunk Önnek és minden előfizetőnknek! Véleményét, megjegyzését, javaslatait az elofizetes@marquardmedia.hu e-mail címen várjuk.